2012. szeptember 5., szerda

Horgolt bármire használható kosár

 A húgomnak nemrégen volt a szülinapja és egy idő után szerintem elég nehéz már ajándékot venni, ami különleges is. Ezért döntöttem egy ilyen kosár készítése mellett, amely eleinte másmilyenek indult , de sehogy sem akart összeállni a dolog a minta alapján. Úgyhogy egy saját kreálmányt készítettem neki.  
                  Az elkészítése rendkívül egyszerű. Horgolsz egy korongot(akármekkorát amilyenre te gondolsz nagyságnak). Ha elérted a kívánt nagyságot , folytatod ugyanazzal a szem számmal tovább az oldalát ( szintén ameddig te szeretnéd és természetesen , amíg a fonal tartja magát ). Végig egyráhajtásos pálcákkal dolgoztam. A füleket külön horgoltam , amelyeket a végén rögzítettem rá. Egy vastagabb spárgát belehorgoltam díszítésként .

   Szerintem nem lett túl rossz , de döntsétek el ti .



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése